Servis
Společnost Xcoresystem provádí kompletní záruční a pozáruční servis produktů výpočetní techniky.
V současné době provádíme servis značek:
Apple, Canon, Samsung, Fujitsu, IBM, ASUS, ACER, HP, Brother, AG Neovo, Sampo, APC, LYNX, Prestigio, Tally, Thomas-Krenn.AG včetně pozáručního servisu všech druhů tiskáren, multifunkcí, monitorů, záložních zdrojů, počítačů, notebooků, serverů, scannerů, plotterů, síťových prvků a projektorů. Pro značky Dell,Sony jen pozáručně.
Co je zapotřebí k záruční opravě?
- Kopii faktury a dodacího listu (v případě, že seriové číslo není uvedeno na faktuře).
- ZÁRUČNÍ LIST daného výrobce.
- V případě, že zasíláte zařízení do servisu poštou nebo přepravní společností, je nejlepší použít originální obal, předejde se tak případnému poškození při přepravě. Pokud originální obal již nemáte, zařízení musíte pečlivě zabalit tak, aby odolalo i případnému pádu. To znamená krabici pečlivě vystlat měkkým materiálem ze všech stran, aby se zařízení v krabici vůbec nepohybovalo. Za případné poškození při přepravě nenese naše společnost odpovědnost.
Okamžitá pomoc