Provádíme záruční a pozáruční opravy LCD, CRT a LFD monitorů, notebooků/netbooků, fotorámečků a tiskáren, kalibrace a nastavení tiskáren a monitorů.
Provádíme také profylaxi LFD monitorů SAMSUNG.
Opravy jsou převážně realizovány do 5-ti pracovních dnů.
Zařízení, která jsou zasílána do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení a včetně příslušenství, u zařízení musí být přibalen originální záruční list nebo faktura (a dodací list pokud není na faktuře uvedeno seriové číslo). V případě nedodání těchto dokladů nebude zařízení přijato a bude vráceno zpět!
Xcore system s.r.o. neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození tohoto zařízení při přepravě.
V souladu se změnou reklamačního řádu firmy Samsung s platností od 1.6.2010 provádíme záruční výměny pouze takového spotřebního materiálu, který je součástí originálního obchodního balení IT produktu (např. tiskárny, MFP – startovací toner). Pro reklamaci v rámci záruky je nutné dodat kompletní tiskárnu s příslušným dokladem o koupi, popřípadě řádně vyplněným záručním listem. ! Jakýkoli samostatně prodaný spotřební materiál (toner, fuser, transfer belt, optický válec) je nutné reklamovat u distributora!
Provádíme záruční opravy pevných disků a optických mechanik (HDD, DVD, CD).
HDD, CD/DVD a další mechaniky prosím odesílejte pouze na adresu:
Xcoresystem s.r.o
Čenokostelecká 88, Praha 10
servis@xcoresystem.cz
tel.: +420 222 510 000
Pro tato zařízení není realizován svoz, ani výrobce nehradí přepravu do servisního střediska. Před uplatněním reklamace se prosím pozorně seznamte s podmínkami pro uznání záruky:
Záruční doba HDD je 36 měsíců od data nákupu.
Záruční doba ODD (optické mechaniky DVD, DVDRW ..) je 24 měsíců od data nákupu.
průvodní dopis obsahuje:
- jméno a příjmení zákazníka/název firmy
- kompletní adresa zákazníka
- telefonní kontakt/emailová adresa zákazníka
- reklamovaná vada zařízení*
nákupní doklad** obsahuje:
- název a adresa prodejce (popř.razítko)
- datum prodeje
- model HDD / ODD
- výrobní číslo S/N***
* - závada by měla být např.: nevypaluje DVD, vadné bloky ..., nikoliv nefunguje
** - nestačí dodací list, vždy faktura nebo prodejka, je-li třeba faktura + dodací list
*** - v případě, že koncový zákazník nemá k dispozici doklad s uvedeným SN, nemůže řešit přes autorizovaný servis, musí se s reklamací obrátit na svého dodavatele.
Výrobce negarantuje záchranu dat z vadného HDD při záruční reklamaci. V případě, že reklamujete HDD/ODD, který již byl reklamován, dokladujte jej odpovídajícím servisním protokolem autorizovaného servisního partnera. V každém případě je třeba doložit výše uvedené doklady jednotlivě ke každé zakázce v papírové podobě se všemi náležitostmi.
Ovladače a dokumentace: http://www.samsung.com/cz/support/main/supportMain.do
Stránky výrobce: http://www.samsung.com/cz/
Podmínky pro uznání záruky na LCD - Samsung notebooky:
- Světlé body: 2 a více
- Tmavé body: 2 a více
- Celkem bodů: Kombinace světlých a tmavých bodů - 4 a více
Poznámka:
Toto je oficiální stanovisko firmy Samsung. Výskyt vadných pixelů na LCD notebooku Samsung, nesplňující výše uvedené podmínky tedy není důvodem k uplatnění reklamace.
Veškeré dotazy týkající se vaší opravy směřujte na servis@xoresystem.cz.