Možnost osobního odběru
v kamenné prodejně
Autorizovaný servis
záruční i pozáruční
Široký sortiment produktů
neustále doplňujeme

IBM/Lenovo

IBM/LenovoOpravujeme záručně i pozáručně všechny monitory, notebooky a PC prodané v rámci EU.
Servis provádí tým certifikovaných techniků na každé pobočce.

Standardní záruční podmínky pro fyzickou osobu jsou 2 roky, pro firmu 1 rok. Záruka baterie je 1 rok. Pro jednotlivá zařízení lze rozšířit záruku, získat on-site servis zakoupením service packu. U zařízení IBM se zakoupeným service packem provádíme on-site servis.

Většinu oprav provádíme do 2 pracovních dnů.

Zařízení, která jsou zasílána do servisu přepravní službou, musí být řádně zabalena, nejlépe v originálním balení a včetně příslušenství, u zařízení musí být přibalen záruční list, dodací list nebo faktura. Xcore system neručí za přepravu zařízení, která nejsou originálně zabalena, a nemůže uznat záruku, pokud dojde k poškození zařízení při přepravě.

Některé vadné části si může vyměnit uživatel sám – tzv. CRU metoda (Customer Replacement Unit – jedná se např. o DVD mechaniky, HDD, PC klávesnice či myši, RAM, NTB síťový adaptér) – zařízení se neposílá do servisního střediska, ale nový díl je přímo zaslán uživateli (oproti vrácení vadného dílu). Ověření, zda se jedná o CRU díl, proběhne (po zadání požadavku na svoz zákazníkem) ze strany našeho dispečinku.

Odkazy:

Ovladače a dokumentace:
http://support.lenovo.com/en_US/
http://www.ibm.com/support/cz/cs/
    
Stránky výrobce:
www.ibm.cz
www.lenovo.cz

Veškeré dotazy týkající se vaší opravy směřujte na servis@xoresystem.cz.


Kategorie