4-letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP. Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách.
Rychlé doby odezvy
S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
Rychlá řešení
Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
Vysoká doba provozu
Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
* prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse
* sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení
* informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru
* automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den u zákazníka
* náhradní díly a materiály
* aktualizace firmwaru pro vybrané produkty
Typ podpory: Active Care
Trvání: 4 roky
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin