Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On- Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
HDD Retention
• Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
• Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS naistaluje disk nový. Původní pevný disk však už nebude předmětem žádné další podpory.
Povinnosti zákazníka:
• Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-site opravu. Tato služba není automatická.
• Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
• Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
• Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit
ponechání si HDD/SSD.
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.