Podpora na nejvyšší úrovni
Vaše data jsou k nezaplacení, takže jakýkoli problém s přístupem k nim může způsobit velkou ztrátu. QNAP tuto situaci chápe a velmi dobře ví, že udržení spolehlivosti úložného prostředí je rozhodující, a proto zavádíme další možnosti, jako jsou záruky typu Next Business Day (následující pracovní den na území České republiky a Slovenska). Náš specializovaný servisní tým poskytuje patřičnou pomoc a zajišťuje, že každý problém s hardwarem bude mít nejvyšší prioritu. To znamená, že pokud je vaše zařízení poškozené, obdržíte výměnou novou jednotku. Takže můžete být v klidu s vědomím, že vaše servery jsou vždy v péči inženýrů QNAP. Servis QNAP Next Business Day lze zakoupit do 90 dnů od zakoupení jednotky.
*Dokument o podmínkách rozšířené záruky v rámci programu Next Bussines Day naleznete v odkazech
*Dokument o postupu řešení záruky Next Bussines Day naleznete v odkazech
Další informace můžete nalézt zde: https://www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/