1-letá pozáruční HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby HP u zákazníka s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den. Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i podpoře.
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už vzdáleně po telefonu, nebo osobně.
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den u zákazníka
* včetně náhradních dílů a materiálu
* postupy a správa formální eskalace
* přístup k informacím a nástrojům elektronické podpory
* vzdálený přístup k systému a podpora HP
Typ podpory: oprava u zákazníka
Trvání: 1 rok
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Další informace: kromě externích monitorů