Tento kód slouží k prodloužení dosavadníhosupportu. Prodloužení je možné nejdříve 4 měsícepřed expirací a nejpozději měsíc po expiraci!Zkontrolovat stav supportu můžete na následujícímodkazu:https://support.hpe.com/hpsc/w c/public/homeBasicPokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardnípracovní doba) Výjezd na místo do dalšíhopracovního dne (NBD)PŘEHLED SLUŽBYHPE Pointnext Tech Care (dále jen HPE Tech Care)je komplexní provozní podpora pro hardwarové asoftwarové produkty HPE (dále jen produkty HPE).HPE Tech Care pomáhá IT týmům soustředit se narozvoj firmy díky proaktivnímu hledání lepšíchzpůsobů práce místo toho, aby se soustředilypouze na reaktivní problémy.HPE Tech Care překračuje hranice běžné podporytím, že umožňuje přímý přístup k odborníkům nakonkrétní produkty a nabízí obecné technicképoradenství, aby zákazníci mohli nejen zmírnitrizika, ale také nadále hledat možnosti, jakpracovat efektivněji. Zákazníci HPE Tech Caremohou získat pomoc prostřednictvím několika